Новини від СЕАТ
29.10.2020

«Керуйте, живіть та відчуйте інше життя завдяки новому CUPRA Formentor»

CUPRA виводить на ринок Formentor, залучаючи до участі акторку серіалу «Гра престолів» Наталі Еммануель та музиканта Лойла Карнера
seat

>  Світова прем'єра CUPRA Formentor 

>  У новій рекламній кампанії бренду задіяна акторка Наталі Еммануель 

> Британський музикант Лойл Карнер створим музику ексклюзивно для кампанії

> Рекламне відео записувалося на мисі Форментор, який надихнув на створення першої моделі CUPRA

Марторель (Іспанія). CUPRA презентує кампанію із запуску Formentor, у якій взяла участь акторка Наталі Еммануель, а також музикант Лойл Карнер. Відео знімали на мисі Форментор на острові Майорка, у видатному місці, яке надихнуло на створення першої моделі, випущеної ексклюзивно для бренда, та дало ім'я автомобілю, а також на інших локаціях Барселони. Кампанію вперше покажуть по телебаченню на цих вихідних під час трансляції матчу «Ель Класіко» між футбольними клубами «Барселона» та «Реал Мадрид».

Рекламна кампанія, яка отримала назву «Керуйте, живіть та відчуйте інше життя завдяки новому CUPRA Formentor», відображає емоції, що викликає у нас нова модель. Ми використали візуальну метафору, в якій акторку «Гри престолів» та «Форсажу» Наталі Еммануель охоплює порожнеча під час подорожі зі стратосфери до мису Форментор, де Наталі знаходить нову модель CUPRA. Це падіння повертає головну героїню у дитинство, щоб нагадати їй, що щось всередині неї спонукає її жити напруженим життям. Одночасно із цим демонструється, який адреналін та захоплення виникають під час керування Formentor. У рекламній кампанії використано музику, яку написав англійський музикант Лойл Карнер.

 
Виклик CUPRA Formentor

Старт кампанії збігається з виходом на ринок CUPRA Formentor. Модель з'явиться у дилерських центрах протягом наступних тижнів. Відео кампанії транслюватиметься по телебаченню по всьому світі. Окрім того, меседж бренду буде підсилено цифровою кампанією CUPRA у соціальних мережах і на всіх доступних платформах.

Директор з питань глобального маркетингу Джейсон Ласті (Jason Lusty) сказав із цього приводу: «Кампанія дозволяє заявити про прагнення CUPRA бути нетрадиційним та емоційним брендом, який кидає виклик усім іншим представникам ринку. CUPRA Formentor чітко відображає цю сутність бренду: прогресивний дизайн не лише привертає увагу, але й підкреслює сильний характер та серйозні наміри, а також чуттєвий досвід, коли ви бачите автомобіль, торкаєтесь до нього або керуєте ним».

Це третій рекламний матеріал, який автомобільний бренд запустив для CUPRA Formentor. Спочатку відбувся показ рекламного фільму, в якому було відтворено перший в історії футбольний матч «Ель Класіко», а також кампанію попереднього замовлення нової моделі автомобіля. Минулого липня вийшло відео за участю німецького голкіпера та глобального амбасадора CUPRA Марка тер Штеґена (Marc ter Stegen). Тоді Formentor позиціонувався як перший офіційний автомобіль футбольного клубу «Барселона», який формує міжнародний альянс двох брендів.

Модель із 100 % ДНК CUPRA

CUPRA Formentor - це перший автомобліь, унікально створений та розроблений для бренду. Нова модель з'явиться у дилерських центрах у найближчі тижні у версії 310PS, із доступними на вибір сьома двигунами, у тому числі у версії з можливістю заряджання від мережі, що можна буде придбати з початку року.

CUPRA Formentor символізує завойовування брендом нового сегменту кросоверів, який, за попередніми оцінками, подвоїть свою частку європейського ринку протягом наступних п'яти років. Цей високоефективний кросовер поєднує самобутній ДНК бренду з передовими технологіями, ефектним і привабливим дизайном екстер'єру, унікальною деталізацією інтер'єру та вдосконаленими і потужними варіантами силових агрегатів.

https://www.youtube.com/watch?v=EviXjnpEvRI